Acnelan behandeling

De Acnelan behandeling biedt een gerichte en effectieve aanpak voor een van de meest voorkomende huidaandoeningen: acne. Benieuwd naar de mogelijkheden van de Acnelan behandeling voor jouw huid? Lees dan snel verder voor een geschikte Acnelan behandeling in Rotterdam of plan direct een vrijblijvend consult.

Acnelan

Voor de behandeling van een ernstige vorm van acne bieden we Acnelan van Mesoestetic. Dit is wereldwijd één van de krachtigste behandelingen voor een acne of acne gevoelige huid.

Werking en resultaat van de acne behandeling

Het Acnelan Pack is het meest effectief bij een combinatie van de professionele behandeling in de kliniek gecombineerd met thuisproducten van Mesoestetic. Hierdoor worden de verschillende factoren die invloed hebben op het ontstaan van acne grondig aangepakt. De werkzame bestanddelen van Acnelan reinigen en zuiveren de huid grondig, wat een positieve invloed heeft op de werking van de talgklieren en de talgproductie. Puistjes en ontstekingen zullen afnemen. Uw huid keert in gezondere conditie en u ziet er stralender uit.

Acnelan Pack

Het Acnelan Pack omvat 3 professionele behandelingen in de kliniek door uitgevoerd door onze huidtherapeut, met intervallen van 15 tot 21 dagen, afhankelijk van de huidconditie.

Acnelan Multifactor Mask: Dit is de masker die wij in de praktijk aanbrengen. Dit absorbeert overtollig talg en verzacht tegelijkertijd de huid. Het zorgt voor krachtige keratolytische en antibacteriële effecten en is samengesteld op basis van retinoïden met chemoexfoliant en celvernieuwende effecten op de pilosebaceous follikel.

Pore Sealing Shield Gel: Deze gel verstevigt en kalmeert de huid en fungeert als beschermend schild. Het verlengt het effect van de tijdens de behandeling toegepaste werkzame bestanddelen.

Voordelen Acnelan behandeling

• Vermindert roodheid en puisten
  • Controleert de groei van bacteriën
  • Verzacht post-acne hyperpigmentatie ( littekens, pigmentvlekken als gevolg van acne)